“We zijn erg blij dat we nu ook op TikTok te zien zijn”, zegt Robbert Oelp, initiatiefnemer van Christmaslover.nl en eigenaar van Stichts Gevecht Media. “TikTok is een zeer populaire app, met miljoenen gebruikers over de hele wereld. We denken dat onze filmpjes veel mensen zullen aanspreken, en we hopen dat we zo nog meer mensen enthousiast kunnen maken voor Kerstmis in aanloop naar de leukste tijd van het jaar.”
De filmpjes op TikTok zijn korte video’s van maximaal 60 seconden. Ze laten de Nederlandse kerstsfeer zien in de breedste zin van het woord. De filmpjes zijn niet alleen leuk, maar roepen de spirit of Christmas op.
“We willen met onze filmpjes mensen laten zien hoe mooi en gezellig Kerstmis is”, zegt Oelp. “We hopen dat de filmpjes kijkers inspireert en vooral een goed gevoel geven, waar we allemaal zo naar op zoek zijn.’
Christmaslover.nl is een website met artikelen, filmpjes – en straks ook podcasts – over Kerstmis. De filmpjes zijn gemaakt door Robbert Oelp, die zelf een groot fan is van Kerstmis. De filmpjes zijn te zien op de website Christmaslover.nl, het Youtube kanaal en nu ook op het social media kanaal van TikTok.